sobota, 8 grudnia 2012

Duże oczy, czyli circle lens - nosić czy nie ?



Na pewno spotkałyście się już z Circle Lens czyli soczewkami powiększającymi tęczówkę, nadającą naszym oczom niepowtarzalny wygląd. Nie ma wątpliwości , że dużo z nas marzy o pięknych, dużych dziecięcych oczach. Jednak teraz powstaje pytanie. Czy noszenie Circle Lens jest bezpieczne ? Postaram się wam przybliżyć sprawę.I odpowiedzieć na bardzo częste nurtujące nas pytania.


1. Czy mając wadę wzroku mogę nosić Circle Lens?

Tak, jednak zależy to oczywiście jak duża jest ta wada i jak wasze oko przyjmie soczewkę. Od razu wspomnę , że przed zakupem Circle Lens warto skonsultować się z okulistą. Gdy pójdziecie na badania okulistyczne , lekarz po zbadaniu wam wzroku ( o ile stwierdzi , że możecie oczywiście soczewki nosić) założy wam próbne soczewki na około 30 minut. Po tym czasie sprawdza się reakcje oko. Czy nie ma żadnych zaczerwień czy czegoś podobnego, czy nie dostaliście przypadkiem uczulenia itp. Wracając do tematu jeśli stwierdzi, że wszystko jest dobrze, to wtedy dowiedzie się jakie najlepiej powinnyście wybrać soczewki. Wtedy możecie wybrać soczewkę odpowiednią do waszej wady wzroku i jednocześnie powiększającą tęczówkę.

2. Gdzie najlepiej kupić Circle Lens?

Nie mam tego sprecyzowanego. Wiele osób poleca stronę http://www.pinkyparadise.com/ tam macie bardzo duży wybór i solidny towar. Czasami ( jednak bardzo rzadko) można się spotkać z takimi soczewkami w sklepach optycznych. Można też znaleźć je na allegro ;)

3. Czy Circle Lens są szkodliwe ?

Na to pytanie odpowiem : tak. Jednak tylko przy braku higieny i nieodpowiednim stosowaniu.
Jeśli jednak zachowujemy higienę i przede wszystkim umiar jest to dość nieszkodliwe.

4.Czy Circle Lens nadają się na pierwsze soczewki? 

Circle Lens nie nadają się na pierwsze soczewki. Zakładanie ich jest nie lada sztuką i wymaga wprawy. Na początek polecam ,,zwykłe" soczewki kosmetyczne.


Mam nadzieję ,że skorzystacie z moich rad ;) 

                                                                                                        Czar Azji

7 komentarzy:

  1. Oh, to ciekawe. Mój okulista nawet nie pozwolił mi spróbować soczewek. Mimo to postawiałam na swoim i kupiłam je z moją wadą. Są to moje pierwsze soczewki, początki były trudne ale teraz radzę sobie z nimi dobrze. Oczywiście zgadzam się, że lepiej zachować ostrożność. Na moim blogu pisałam także o tych soczewkach. Zapraszam do czytania:

    http://koreapoludniowaoczamifanow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zajrzę i zostawię komentarz ;) Ja obecnie noszę okulary , ale to dlatego ,że po prostu wybrałam sobie fajne oprawki grzechem by było ich nie wykorzystać ;) Za niedługo kupię sobie jakieś soczewki ale na razie mi się nie śpieszy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wpis. ;) Akurat noszę zwykłe soczewki (mam wadę wzroku) i zastanawiam się nad Circle Lens.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam CIRCLE LENS ♥ zakochałam się w nich ^^ ... tak naprawdę sama nie byłam u okulisty ...po prostu je kupiłam ... nigdy wcześniej nie nosiłam innych soczewek , nie mam wady wzroku ale ciekawość zwyciężyła ^^

    POZDRAWIAM♥ i zapraszam na mojego bloga http://suzylens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich powiększających to w ogóle nie brałam pod uwagę, nawet nie wiedziałam że takie są. Jestem dopiero na etapie wyboru swoich pierwszych soczewek. W sklepie https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-miesieczne/4774-air-optix-plus-hydra-glyde-3-soczewki.html mam zamiar zrobić zakupy. Wszystkie parametry już wiem jakie mają być. Jak porównywałam to ceny też tutaj są korzystne.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko tak naprawdę zależy od tego kto co lubi. podstawa jednak by dbać o zdrowie oczu, więc wszystko z umiarem

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zachęcam do komentowania (=^・ェ・^=)