sobota, 6 lipca 2013

K-pop, K-pop everywhere (=^・ェ・^=)

Już kiedyś wam pisałam krótkie notki na temat k-pop'u (cz.1 i cz.2) i dziś chciałabym do tego na chwilkę wrócić. Co mnie natchnęło ? Filmik sprzed i po koncercie Super Junior dodany przez Azjatycki Cukier. Kiedyś koleżanka zapytała się mnie czemu k-pop'owe  zespoły nie grają w Polsce. No cóż to na pewno nie wina zespołów bo oni grają tam gzie im każą grać i tyle. Nie było żadnych koncertów ? O ile wiem , że koncerty J-rockowe były, są i będą to jeśli chodzi o K-pop nie mam pojęcia czy były i będą w Polsce.
Jednak na pewnym blogu znalazłam pewną petycję i pozwolę sobie skopiować link do niej i towarzyszącą jej notkę.


,,W internecie krąży petycja z prośbą do wchodzącej na nasz rynek firmy Prestige Promotions o zoorganizowanie koncertu SHINee w Polsce lub w Niemczech. Firma ta sama zaproponowała zoorganizowanie tego koncertu, pod warunkiem, że pod petycją podpisze się 6000 osób. http://www.petitionbuzz.com/petitions/shineeineurope"

 Mi się ta opcja bardzo podoba ;) Kto wie może następnym razem to wy nakręcicie filmik z opinia o k-popowym koncercie ? Wybralibyście się na taki ? ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gorąco zachęcam do komentowania (=^・ェ・^=)