poniedziałek, 13 maja 2013

Makijaż uwydatniający oko - powiększenie i nie tylko

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić makijaż , który optycznie powiększa oko. Przygotowałam również mini rysunek jednak musicie mi wybaczyć ponieważ jest dość ,,artystyczny" x3

Efekt : Dzięki takiemu makijażowi optycznie powiększymy oko i zyskamy look odpowiedni nn co dzień oraz od święta.


1. Kreska , która jest przedstawiona na obrazku to linia powieki.

2. Malujemy całą powiekę uwzględniając właśnie linię powieki naturalnym odcieniem cienia do powiek ( beże, brązy itp. mogą być lekko błyskotliwe)
3. Eyelinerem ( bądź kredką) malujemy linię od początku ( dosłownie) do końca powieki, następnie dalej prowadzimy naszą kreskę poza granicę powieki jednak nie wywijamy jej. 

4. Pod powiekę nakładamy jasny ( biały, jasny róż, kremowy) cień .
5. Malujemy rzęsy i jednocześnie staramy unosić je delikatnie ku górze. ( Można to osiągnąć dzięki wcześniejszemu użyciu odżywki)
6. W oba końce oka nakładamy cień o ton lub dwa jaśniejsze od cienia podstawowego. 






I oto mamy ^_^

Mam nadzieję , że spróbujecie go i napiszecie bądź pokażecie mi na zdjęciach swoje efekty .
czar.azji@gmail.com



Jutro z samego rana jadę do Francji więc życzcie mi szczęścia : 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gorąco zachęcam do komentowania (=^・ェ・^=)