wtorek, 9 lipca 2013

Nazwa bloga - pomysły ? + pytanie dotyczące filmiku

Jak już zapewne wiecie ten blog jest poświęcony przede wszystkim urodzie, kosmetykach, tajemnicach kulturowych Azji , kulturze piękna na całym świecie itp. Dodatkowo czasami dodaje dość personalne wpisy. I nie jestem pewna czy nazwa jest odpowiednia. Może macie jakieś pomysły ? Czekam na sugestie pod tym postem lub na maila ;) 



Próbowałam nakręcić dla was filmik z mojego dnia <zdrowego dnia ;D > ale nie wyszło to za ciekawie i zastanawiam się nad pewnym filmikiem i jestem ciekawa czy spodoba wam się ten temat ;)
Dotyczy on mieszkania i życia w Irlandii z mojej perspektywy. Kiedyś w faktach o mnie napisałam , ze mieszkałam w Irlandii i kilka osób <chciałam już napisać wiele ale to było dosłownie 7 pytań więc nie za wiele xD> napisało mi w mailu przy okazji innych pytań : jak się tam mieszka, jak wyglądała tam szkoła , jak sobie tam radziłam itp. Może nakręcę filmik pt. ,,Mój rok w Irlandii- moje odczucia i przemyślenia" ? ;) 

A może macie inne sugestie ? Czekam na propozycje ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gorąco zachęcam do komentowania (=^・ェ・^=)