środa, 24 kwietnia 2013

Kremy BB i Podkłady - kiedy używać ?

Ostatnio jak widzicie mało dodaje a jest to spowodowane ciągłym brakiem czasu. No ale do rzeczy. Weszłam dzisiaj na maila i bardzo mile się zaskoczyłam gdy zobaczyłam kilka wiadomości od czytelników tego bloga <33 Na wszystkie pytania odpowiedziałam od razu ;) Jednak powtarzało się jedno dotyczące właśnie wszelkiego rodzaju podkładów. Odpowiem teraz na kilka pytań dotyczących właśnie tego tematu.

1. W jakim wieku mogę zacząć korzystać z podkładów/kremów BB ?
Nie ma określonego wieku . Używamy ich wtedy kiedy uważamy to za konieczne. Jeśli jesteście w wieku 12-26 lat ( podane mniej więcej) powinnyście naprawdę dobrze się zastanowić czy konieczne jest używanie podkładu. Może zwykły krem i puder wystarczą ? Zawsze punktowo możecie użyć korektora ;) 

2. Co lepiej używać krem BB czy podkład ?
To dość ciężkie pytanie bo wiem , że wiele osób ma różne odczucia jednak ja osobiście uważam , że kremy BB są lżejsze i mają więcej plusów. Np. mój krem BB firmy Avon odżywia skórę , chroni przed słońcem i jednocześnie kryje. 

3. Gdzie mogę znaleźć krem BB/podkład dopasowany do jasnej karnacji ?
Oj tak to jest duży problem. Mam bardzo jasną karnację i podkłady, kremy itp. dostępne w sklepach nawet te rzekomo najjaśniejsze są dla mnie za ciemne. Można zamówić przez internet sprowadzane z Azji jednak najczęściej jest to koszt koło 50 zł co jak dla mnie byłoby nieopłacalne. Jednak o ile nie nakładacie całej tak zwanej ,,maski" to polecam użycie podkładu, kremu z Avonu o odcieniu Ivory.


Powyżej macie zaprezentowane jak wygląda krem BB o tym odcieniu przed rozsmarowaniem i jak widzicie jest różnica między skórą a kremem jednak jeśli odpowiednio nałożymy krem nie powinno być problemu.

4. Mam wrażliwą skórę , czy mogę stosować krem BB/podkład ?
To zależy czy nie dostaniesz reakcji alergicznej to raz. W moim wypadku skóra pod wpływem takich kosmetyków zaczyna się łuszczyć i wyglądać nieestetycznie i nieciekawie. Ale każdy powinien przetestować to na sobie bo każda skóra może reagować inaczej ;) 



No to tyle na dzisiaj ;)  Czekam na wasze kolejne pytania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gorąco zachęcam do komentowania (=^・ェ・^=)