środa, 24 kwietnia 2013

TAG : The Versatile Blogger



Zasady The Versatile Blogger:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards
- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów
7 faktów o mnie:
1. Mieszkałam w Irlandii jak byłam młodsza przez to dość biegle mówię po angielsku. 
2. Moje włosy z roku na rok coraz bardziej ciemnieją . Jeszcze kilka lat temu miałam jasno brązowe włosy . Teraz ludzie mylą je z czarnymi są tak ciemne. 
3. Jestem dość nieśmiała i czasem mam problem z zagadaniem do innych osób.
4. Mam potworny lęk wysokości, jeden metr to dla mnie wysoko.
5. Prowadzę zajęcia w przedszkolu ( raz na miesiąc) taniec, śpiew, rysowanie.
6. Może dziwne ale lubię jeść kanapki z kiwi co moi znajomi często mi wypominają ;)
7.
Kocham Zuzę <3 ( tak nie wiedziała co napisać i ona to wymyśliła ;D)


Nominuję :
hmm... ciężko wybrać na pewno japoniamoimokiem ;) no i każdego kto tylko chce ;) 

1 komentarz:

  1. Serdecznie dziękuję za nominację ;) Na pewno kiedyś się odwdzięczę ^.^

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zachęcam do komentowania (=^・ェ・^=)