wtorek, 16 kwietnia 2013

Recenzja błyszczyka firmy Avon + małe wyjaśnienie

Makijaż , który wam obiecałam został już wykonany an dwóch dziewczynach jedna o urodzie lekko egzotycznej ( no może nie do końca ale typową słowianką to nie jest ;D) , druga o urodzie słowiańskiej i trzecia ochotniczka ma urodę skandynawską ale z nią jeszcze nie umówiłam się na konkretny teramin przez co nie dodaje porównań póki co :)

Wracając do tematu dziś chce wam w bardzo krótki i przydatny sposób zrecenzować błyszczyk , który dostałam . Od teraz co jakiś czas będę recenzować różne kosmetyki. 







Aplikowanie : Wystarczy nacisnąć aby zaaplikować błyszczyk na ustach i łatwo się nakłada. Nie wylewa się co jest dużym plusem
Kolor: Chociaż na zdjęciu widzicie mocno wiśniowy kolor na ustach przybiera delikatniejszą barwę.

Efekt: Usta są podkreślone, nabierają ładnego, w miarę naturalnego koloru i ładnie się mienią.
Trwałość: Około 3 godziny . Nie rozciera się i jest trwały w porównaniu do niektórych błyszczyków , które wytrzymają na ustach średnio ok. 1 godzinę.
Wydajność: Jedna tubka starcza na około 3 miesiące ( zależy przy jakim zużyciu) i nie trzeba go dużo nakładać aby uzyskać idealny efekt ;)

Jak dla mnie ten błyszczyk jest świetny i mam nadzieję , że na waszych ustach również się sprawdzi. Wybierając błyszczyki możecie również kierować się tymi kategoriami ;) To powinno wam ułatwić sprawę :))





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gorąco zachęcam do komentowania (=^・ェ・^=)