sobota, 12 stycznia 2013

K-Pop ^_^ Cz.1


Cóż temat jest dość obszerny więc co jakiś czas będę do niego wracać ;) No cóż chyba wiecie , że K-Pop to specyficzna muzyka i nie wpada w każde gusta. Jednak ta muzyka zawładnęła moim sercem. Od zawsze lubiłam pop a gdy usłyszałam pierwszą k-popową piosenkę zakochałam się ;) Mam dwa ulubione zespoły Super Junior i Girls Generation (SNSD) . Niestety przez bardzo dużą część naszego narodu takie zespoły spotykają się z bardzo złą reakcją. Oczywiście nie mówię o wszystkich ;) Mogę powiedzieć , że moim znajomi po zobaczeniu zdjęcia SJ skwitowali to krótko ,,ładne dziewczyny", ,,pedały" i inne tego typu reakcje. Dla mnie to bardzo niesprawiedliwe. Niektórzy nie znają danego zespołu ale od razu go obrażają. Co z tego ,że chłopak lubi rurki ? No proszę was jakby każdy na tej podstawie oceniał innych to naprawdę byłoby kiepsko. Jest jeszcze dobrze znana reakcja typu ,, O boże a ty znowu z tymi żółtkami" - nie zawsze dokładnie tak to brzmi ale do tego się sprowadza. Nie mam problemu z akceptacją mojego gustu muzycznego ale nie cierpię po prostu takiego ,,szufladkowania". Tak samo ocenianie kogoś  jako ,,pedała" po samym wyglądzie jest śmieszne. No ale każdy ma prawo do swojego zdania ;) Na dziś to tyle ale bądźcie pewni , że wrócę do tego tematu ;) 


Czar Azji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gorąco zachęcam do komentowania (=^・ェ・^=)