czwartek, 17 stycznia 2013

Nowy wygląd bloga ;)


Jak pewnie zauważyliście trochę zmieniłam wygląd bloga. Poprzedni wygląd bardzo,bardzo,bardzo mi się podobał i jestem za niego niezwykle wdzięczna Kaori jednak teraz chciałam ( sama - brawa dla mnie :3 ) aby mój blog był bardziej słodki, uroczy. Chciałam żeby był po prostu kawaii *.* Mi sie nowy wygląd bardzo podoba .Jestem z siebie bardzo dumna i myślę , że taki wygląd bardziej mnie odzwierciedla ;) Szykujcie się kochani jutro nowy post ;) Zastanawiam się jeszcze o czym napisać. Mam do wyboru K-pop cz.2, Hello Kitty, Kącik Mody i jeszcze kilka. Jeśli mi starczy czasu to dodam jutro o K-popie plus wrzuce wam kilka filmików , które są prześmieszne i urocze ;) 

Czar Azji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gorąco zachęcam do komentowania (=^・ェ・^=)