piątek, 1 lutego 2013

Kuchnia azjatycka - warzywa ;) + Małe wyzwanie

Dziś chciałabym wam pokazać i powiedzieć coś o azjatyckiej kuchni. Pewnie zauważyliście , że Azjaci jedzą bardzo dużo warzyw. Poczytałam trochę na ten temat i dziś zdecydowałam się zrobić post na temat właśnie... Warzyw ;) Nie wiem czy już wam wspominałam przy okazji urodowej notki ale również warzywom Azjatki zawdzięczają swoją urodę. Warzywa mają w sobie dużo witamin przez co nie tylko pomagają zachować nam zdrowie ale też cerę, piękne włosy, paznokcie etc. W sumie potrawy z Azji wydają się być dość ciekawe i uważam , że wyglądają na dość syte. Więc mam dla was ( i dla mnie również) małe wyzwanie. Spróbujcie przez 2 tygodnie ( albo tydzień jeśli nie dacie rady ;3) jeść potrawy inspirowane tymi z Azji. I przede wszystkim dużo, dużo warzyw ;) Po tym czasie zobaczycie , że od razu będziecie się lepiej czuć ;3 A co do mnie.... Jutro idę na małe zakupy i postaram się uzupełnić moją lodówkę w zdrowe warzywa itp. i również przyjmę to wyzwanie ;) A dla tych których jeszcze nie przekonałam... Wiecie , że dzięki temu można schudnąć-utrzymać formę ? ;3 A teraz kilka inspiracyjnych fotek dla was i na zakończenie powiem ,że nie musicie przecież robić dokładnie takich samych potraw mają się opierać na podobnej zasadzie i być zdrowe i smaczne ;)












Czar Azji



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gorąco zachęcam do komentowania (=^・ェ・^=)