niedziela, 3 lutego 2013

Rok Węża - Chiński Nowy rok + mała prośba o pomoc

Wspomniałam wam już kiedyś , że tym razem Spring Festival ( chiński nowy rok) miał miejsce 2 lutego ;) Myślałam , że w Polsce większość ludzi się tym nie interesuje . Wyobraźcie sobie moje zdumienie gdy weszłam do kiosku (chyba inmedia) i zobaczyłam regalik z poświęconymi temu własnie książkami np. Książki z legendami dla dzieci i nie tylko, kaligrafie chińską, rozmówki Polsko-Chińskie i wiele wiele więcej. Postanowiłam zrobić kilka zdjęć i dodać dla zainteresowanych ;) Ucieszyło mnie to , że coraz częściej widzę tego typu rzeczy w Polsce ;) No teraz dodam wam kilka zdjęć i to chyba tyle na razie . Wiecie może gdzie i za ile można kupić metalowe pałeczki do jedzenia ? Nie chce zamawiać prze internet a mam problem ze znalezieniem ich ;(  

;)






Czar Azji

1 komentarz:

  1. Co do tych pałeczek to możesz poszukac w sklepach takich jak IKEA czy innych meblowych na dziale z dodatkami do kuchni ( ostatnio gdzieś widziałam, tylko nie pamiętam gdzie ^ ^). Także u mnie w kiosku tez znalazłam kilka pozycji na temat tego festiwalu ^ ^ Zapraszam do mnie japoniamoimokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zachęcam do komentowania (=^・ェ・^=)